Saturday, October 10, 2009

di hari konvokesyen ku



wif my beloved


wif my frend



give from b and umi




siapa lg..aku laaa...comey kn??kn??


Tercatat la sejarah dalam hidup aku setelah berusia 22 tahun nie sebab buat pertama kali nye aku telah berjaya menamatkan pengajian selama 3 tahun di Pusat Perubatan Universiti Malaya dan menerima segulung diploma kejerurawatan..(tipu xsegulung pun sb xpkai scroll da)ehehehe..dat time mmg ari yg paling best sangat la sb umi and ayah aku dtg and lg best my lovely hubby pun dtg..seronok sgt2 laa..kena dtg awal 7.30 pg lg pas2 kena beratur plak..huhuhu..biasa laa budak nursing paling rmai sampai pening kepala tutor dibuatnya sb semua sibuk nk bercotcet-cotcet termasuk la aku..majlis ni disempurnakan oleh Tuanku Zara Salim yg cun melecun tuh..mmg teruja aku tgok kecantikan dia nak2 tyme tgh bertentang mata..pergghh xtau la nak habaq tgok sendiri laa...ehehe...paling best tyme nk amik2 pic ciap kena beratur lg sebab tmpt terhad walaupun dgn panas terik itu tak menjadi halangan..thanx tu my camera man..hahaha..sb setia je amik pic ak walaupun tgh panas..




ini ada sedikit pic utk di kongsi bersama...








2 comments: